• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Waar vind ik de inloggegevens voor de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname?

De inloggegevens voor de uitgaande mailserver van Yourname kunt u terugvinden/ aanmaken/ aanpassen in het Customer Portal.

Ga naar: Inlogpagina Customer Portal

Indien u de inloggegevens voor het Customer Portal niet meer heeft kunt u klikken op Gegevens vergeten? U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. De link wordt gestuurd naar het contact e-mailadres van het domein.

 

In het Customer Portal klikt u op de betreffende domeinnaam (onder Uw Domeinen) en vervolgens op tabblad Email.

Onder de kop Uitgaande E-Mail (SMTP) komt u de gebruiker voor de uitgaande e-mailserver tegen.

Het wachtwoord voor de uitgaande (SMTP) mailserver kunt u hier als dat nodig is aanpassen/opnieuw instellen.

Als er nog geen gebruiker (gebruikersnaam en wachtwoord) voor de uitgaande mailserver is aangemaakt kunt u dat hier aanmaken. U maakt dan ook een wachtwoord aan. Zodra de gebruikersnaam en het wachtwoord zijn opgeslagen kunt u deze gebruiken om e-mail te sturen via de uitgaande e-mailserver van Yourname.

Hoe u de uitgaande mailserver van Yourname kunt instellen in een e-mailprogramma ziet u hier: Instellen uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen