Heb je geen toegang meer tot het e-mailadres van je account, of is dit e-mailadres niet meer in gebruik?
We kunnen dit voor je wijzigen naar een ander e-mailadres.
Het is belangrijk om bereikbaar te zijn op dit e-mailadres omdat je voor een aantal acties vanuit Mijn Account en ook belangrijke communicatie van ons ontvangt.
Je account e-mailadres kan worden gewijzigd met de juiste verificatie. Om je e-mailadres te wijzigen wanneer je geen toegang hebt tot je huidige e-mail, moet je contact opnemen met onze support via e-mail of via telefoonnummer.
We zullen je identiteit verifiëren en we zullen ook een aantal gegevens van je nodig hebben:
Welk login e-mailadres wil je instellen voor je account?
Welke domeinnaam(en) zijn betrokken?
We zullen het voor je aanpassen en dit bevestigen in een bericht aan je.
Vanaf dat moment kun je inloggen met je nieuwe e-mailadres.
NB: Het wijzigen van het login e-mailadres kan gevolgen hebben als je een domeinnaam van ons wilt overdragen. Bij veel extensies wordt een domeinnaam na een wijziging voor een bepaalde periode geblokkeerd. Neem in dat geval contact op met onze specialisten.
Onze contactpersonen:
- Telefoonnummer: +31 85 888 5692
- E-mail: support@yourname.nl