• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Hoe stel ik een Out of Office bericht in?

Een Out of Office-bericht of automatisch antwoord kunt u instellen in het Customer Portal.

Ga naar: Inlogpagina Customer Portal

Indien u de inloggegevens voor het Customer Portal niet meer heeft kunt u klikken op Gegevens vergeten? U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord voor het Customer Portal kunt instellen.
De link wordt gestuurd naar het contact e-mailadres van het domein.

In het Customer Portal kiest u voor de betreffende domeinnaam (onder Uw Domeinen) en daarna voor tabblad Email.

Op dat tabblad klikt u op het e-mailaccount waarvoor u een Out of Office-bericht of automatisch antwoord wilt instellen (klik op de blauwe balk). In het scherm dat dan openklapt kiest u voor tab Automatisch antwoord. Op dat tabblad kunt u Automatisch antwoord aanzetten (vink aan: Ingeschakeld). Het bericht dat u wilt laten sturen kunt u in het vak Bericht plaatsen. Als u het bericht opslaat zal iedereen die een e-mail stuurt naar het e-mailaccount het Automatisch antwoord toegestuurd krijgen.

We raden aan om het bericht in het vak Bericht zelf in te typen in het vak (en niet te gaan knippen en plakken). Dat om te voorkomen dat er meer dan enkel platte tekst in het vak terechtkomt.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen