• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Hoe maak ik een gebruiker aan voor de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname?

Om de uitgaande (SMTP) server van Yourname te kunnen gebruiken moet u een gebruiker aanmaken. Dat kunt u zelf doen in het Customer Portal.

Ga naar: Inlogpagina Customer Portal

Indien u de inloggegevens voor het Customer Portal niet meer heeft kunt u klikken op Gegevens vergeten? U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. De link wordt gestuurd naar het contact e-mailadres van het domein.

In het Customer Portal klikt u op de betreffende domeinnaam (onder Uw Domeinen). Daarna kies u tabblad E-mail. Op dat tabblad kunt u bij Uitgaande E-mail (SMTP) een gebruiker aanmaken.

Vul de gebruikersnaam en een wachtwoord in (naar eigen keuze) en klik op Gebruiker aanmaken. Met die gebruikersnaam en dat wachtwoord kunt u vervolgens uw e-mailprogramma instellen en e-mail versturen via de SMTP server van Yourname.

 

Hoe u de uitgaande mailserver kunt instellen in een e-mailprogramma ziet u hier: Instellen van de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname in een e-mailprogramma

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen