• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Hoe maak ik een gebruiker aan voor de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname?

Om de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname te kunnen gebruiken moet u een gebruiker aanmaken. Dat kunt u doen in het Customer Portal.

Log in op het Customer Portal: Inlogpagina Customer Portal

Of zie: Hoe kan ik inloggen op het Customer Portal?

 

In het Customer Portal klikt u op de betreffende domeinnaam (onder Uw Domeinen). Daarna kiest u tabblad E-mail. Op dat tabblad kunt u bij Uitgaande E-mail (SMTP) een gebruiker aanmaken.

Vul de gebruikersnaam en een wachtwoord in (naar eigen keuze) en klik op Gebruiker aanmaken. Voor de gebruikersnaam kunt u het beste kiezen voor een naam die duidelijk maakt dat het gaat om een gebruikersnaam voor de uitgaande mailserver (bijvoorbeeld smtp@domeinnaam.nl of uitgaand@domeinnaam.nl).

Met die gebruikersnaam en dat wachtwoord kunt u vervolgens uw e-mailprogramma instellen en e-mail sturen via de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname.

 

Hoe u de uitgaande mailserver kunt instellen in een e-mailprogramma ziet u hier: Instellen van de uitgaande (SMTP) mailserver van Yourname in een e-mailprogramma

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen