• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Hoe kan ik het doorsturen van e-mail instellen?

 

In het Customer Portal kunt u het doorsturen van e-mail instellen voor uw e-mailaccount.

Ga naar: Inlogpagina Customer Portal

Indien u de inloggegevens voor het Customer Portal niet meer heeft kunt u klikken op Gegevens vergeten? U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. De link wordt gestuurd naar het contact e-mailadres van het domein.

Klik in het Customer Portal op de betreffende domeinnaam (onder Uw Domeinen) en vervolgens op tabblad E-mail. In het scherm dat dan opent ziet u uw e-mailaccounts. Klik op het E-mailaccount waar het om gaat (door op de blauwe balk van dat account te klikken). In het scherm dat openklapt kunt u klikken op Doorsturen.

Daar kunt u doorsturen inschakelen en een of meer doeladressen opgeven waar e-mail naar doorgestuurd moet worden.

Als u hier Kopie bewaren uitvinkt dan wordt de e-mail enkel nog doorgestuurd. De e-mail wordt dan niet meer bewaard in een mailbox op onze mailserver. Feitelijk schakelt u de e-mailfunctionaliteit van het e-mailaccount hiermee uit! U kunt dan ook niet meer inloggen in de Webmail. Het e-mailaccount neemt in dit geval geen schijfruimte in.

Als u hier Kopie bewaren aanvinkt dan wordt de e-mail doorgestuurd maar blijft de overige e-mailfunctionaliteit gewoon intact. U kunt de e-mail normaal benaderen (ophalen of inzien) met een e-mailprogramma of via de Webmail. Het e-mailaccount neemt dan wel schijfruimte in.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen