• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Hoe maak ik een e-mailaccount aan bij mijn domeinnaam?

In het Customer Portal kunt u e-mailaccounts voor een domeinnaam toevoegen en beheren.

Log in op het Customer Portal: Inlogpagina Customer Portal

Of zie: Hoe kan ik inloggen op het Customer Portal?

 

In het Customer Portal klikt u op de domeinnaam (onder Uw Domeinen) en vervolgens op tabblad Email.

Screenshot_cp_tabblad_email_e-mailaccount_aanmaken.PNG

Daarna klikt u op de blauwe knop Nieuw Email Account. 

U vult het gewenste e-mailadres in. En een bijbehorend wachtwoord. En klikt op Account aanmaken.

Daarmee is het e-mailaccount aangemaakt.

 

U kunt dan de volgende basisinstellingen gebruiken om e-mail met een e-mailprogramma op te halen of in te zien: Basisinstellingen e-mail

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen