• 085 - 8888 365
  • info@yourname.nl

Waar pas ik DNS records aan?

 

In het Customer Portal kunt u de DNS records voor een domeinnaam aanpassen (mits u bij die domeinnaam een hostingpakket of IP-Forwarding heeft).

DNS records sturen het webverkeer en e-mailverkeer voor het domein naar de juiste plek (de juiste server).

Let op!

Het wijzigen van de DNS records kan leiden tot een site die niet meer bereikbaar is of e-mail die niet meer aankomt. Zorg dat u weet wat u doet! Neem bij twijfel contact op met onze helpdesk.

 

Inloggen voor het Customer Portal: Inlogpagina Customer Portal

Indien u de inloggegevens voor het Customer Portal niet meer heeft kunt u klikken op Gegevens vergeten? U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. De link wordt gestuurd naar het contact e-mailadres van het domein.

In het Customer Portal klikt u op de domeinnaam (onder Uw Domeinen). Vervolgens klikt u op tabblad DNS records. Daar kunt u DNS records voor het domein aanpassen.

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen